בר מצווה עליה לתורה

בר מצווה עליה לתורה בזמן קורונה

בר מצווה ועליה לתורה בשגרת קורונה – בכפוף לכללי משרד הבריאות – מאות המלצות !

זמר פייטן חזן מקצועי אסף שפר תושב חולון שמגיע לביתכם או לחצר בית הכנסת ומנהל את התפילה בליווי כלי נגינה ושופר

כהורים אתם רוצים שבנכם יבוא כנסיך ויהנה עם החברים בתפילה חגיגית ואיכותית עם טקס הנחת תפילין ייחודי כאשר הילד שלכם הוא מסמר הבוקר שמקבל 100% תשומת לב וביטחון עצמי ומרגיש שמח ומרוצה ב"ה. אל תוותרו על אירוע בר מצווה מדהים – הנגיף לא הולך לעזוב אותנו אך אנו לא מוותרים ונותנים לכם את כל מה שאפשר כדי שמעמד עליה לתורה בבית כנסת וכן טקס הנחת תפילין מכובד ויפה יתקיים בעיתו ובזמנו

מתי נער בר מצווה עולה לתורה? למה בטקס בר מצווה עליה לתורה היא חלק חשוב מהאירוע? מי יכול ללוות את חתן בר המצווה?

במסורת היהודית נחלק אירוע בר מצווה לטקס הנחת תפילין וטקס עלייה לתורה. טקס הנחת תפילין נחשב פשוט יותר להפקה, כי באופן עקרוני אפשר לערוך אותו לכל אורך ימי השבוע. לעומת זאת, עלייה לתורה עם הכנסת ספר תורה עורכים בשבת ובבית הכנסת. כמו כן, כדאי להקפיד על טקס כהלכתו ומומלץ גם לערב זמר מקצועי שיכול להיות פייטן וחזן. בנוסף, חתן בר מצווה מרגיש בטוח בעצמו כאשר יש מנחה שלוקח אחריות על הטקס ומוביל את מהלך העניינים.

מנחים את הילד שלך בדרך לקיום המצווה

בחברת אפרת הפקות מתמחים בליווי משפחות באירועים מרגשים כאלה, ויכולים להעמיד גם לרשותך את אסף שפר: זמר, פייטן וחזן עם ניסיון מוכח. אנו נדאג שהילד שלך יעלה לתורה במנגינה שמתאימה למסורת המשפחתית ונעניק לו ביטחון כדי שיוכל לקיים את המצווה.

בטקסי בר מצווה עליה לתורה היא החלק החשוב ביותר

בטקס בר מצווה עליה לתורה מציינת את המעבר של הנער מילדות לבגרות ואת קיום אחת המצוות החשובות ביהדות. הנחת תפילין מייצגת עבור הילד את תחילתו של האירוע, אך רק במהלך עליה לתורה הוא מקבל הזדמנות אמיתית לרגש את ההורים והמשפחה. בטקסי בר מצווה עליה לתורה היא ללא ספק החלק החשוב ביותר וכדאי שהיא תיערך על רקע הנחיה מקצועית. הנחיה כזו כוללת בחירה מוקפדת של שירים, מזמורים ומנגינות יחד עם סלסולים של פייטן אמיתי והיא משרה על האירוע אווירה של קדושה.

חברת הפקות עם רפרטואר של הצלחות

אפרת הפקות היא חברה שמבינה את המשמעות המיוחדת של אירועי בר מצווה עבור הילד והמשפחה. יש לנו ניסיון של שנים רבות בהפקת אירועים ואנחנו יכולים לייעץ לך לגבי ארגון טקס הנחת תפילין, עלייה לתורה או בר מצווה בכותל. הגיע הזמן ליהנות מהרפרטואר שלנו ולחייג עכשיו למספר 0528-52-33-52 כדי שנוכל ללוות את הילד שלך בטקס בר מצווה עליה לתורה כמו שצריך!

 

תפריט נגישות