אטרקציה לבר מצווה מגן סוכריות

אטרקציה לבר מצווה

כשמדובר באטרקציה לבר מצווה – איזה מגוון קיים?? האם ישנה אפשרות להפוך את העלייה לתורה לייחודית בעזרת אטרקציה? מהי הדרך הטובה לתכנן את בר המצווה?

אטרקציה לבר מצווה היא פעילות המשתלבת בתוך האירוע. היום ישנן המון פעילויות מגוונות ומשפחות רבות בטוחות כי הן מיועדות רק עבור אירועים המתקיימים באולם או גן אירועים. למעשה, תכנון נכון ומוקפד של בר מצווה יכול להפוך כל אירוע וכל עלייה לתורה לבלתי נשכחים.

אלו אטרקציות יש לבר מצווה

ישנן שלל אטרקציות ובאפשרותך לבחור חלק מהן, אחת מהן או רבות כחלק מתכנון בר המצווה. אטרקציה לבר מצווה יכולה להיות כל פעילות כמו להקת מתופפים שתקבל את חתן בר המצווה באירוע כשהוא יבוא לדבר בפני האורחים. האטרקציות השונות יכולות להשתלב בטקס העלייה לתורה או באירוע שמתקיים בגן ואולם.

הפיכת טקס עלייה לתורה למיוחד במינו

משפחות רבות משקיעות זמן רב בתכנון אירוע בר המצווה באולם או גן ופחות מתייחסות לטקס החשוב של עלייה לתורה. החלק המחבר לשורשים, ליהדות, שמציין את המעבר בין ילדות לבגרות, הוא טקס העלייה לתורה. הטקס יכול להתקיים בבית הכנסת ואפשר לבצעו ברחבת הכותל המערבי. בחיפוש אחר אטרקציה לבר מצווה תהיה לך אפשרות לשלב את הפייטן אסף שפר, שיוכל להגיע לטקס המתקיים בבית הכנסת, הכותל או בכל מקום אחר.

כיצד פייטן יכול להפוך את האירוע שלך למיוחד

אסף שפר שובה בקולו וסוחף את האורחים והופך את האירוע לבלתי נשכח – תוך כדי כך שמשאיר את האורחים עם זיכרון חזק ומרגש. עם זאת, לא כל פייטן או בעל קול יפה יכול להתאים לאירוע שלך. המטרה שלך צריכה להיות מציאת האיש הנכון שיכניס עניין ורגש לטקס, אך לא ייקח את תשומת הלב מבנך אלא להפך, יחזק את היכולות שלו ויתמוך בו לאורך כל היום.

אפרת הפקות תשמח לעמוד לרשותך

חברת אפרת הפקות שמחה לעמוד לרשותך. מרגע תכנון בר המצווה ועד ליום עצמו, נעמוד לרשותך במקצועיות, אדיבות ויחס אישי – ובעזרת אטרקציה לבר מצווה נהפוך את האירוע לכפי שחלמת שהוא יהיה. באירוע שלך אין כל סיבה להתפשר, אלא פשוט ליצור קשר ולבחון יחדיו כיצד להפוך אותו למושלם.

 

Check Also

טקס בר מצווה בבית הכנסת

טקס בר מצווה בבית הכנסת מה כולל החלק הדתי של טקס בר מצווה? מה עוד …

תפריט נגישות