בר מצווה בכותל

בר מצווה בכותל וטקס הנחת תפילין

למה כדאי לערוך טקס הנחת תפילין בכותל המערבי? איך מפיקים בר מצווה בכותל? מי יכול לעזור בהנחיית הטקס?

הכותל המערבי נחשב מקום קדוש ליהודים ואין פלא שהוא גם מהווה אתר פופולארי לטקסי בר מצווה. אירוע בר מצווה נחלק לטקס הנחת תפילין שאותו עורכים באמצע השבוע ולטקס עלייה לתורה שנערך בשבת, והכותל משמש בעיקר עבור החלק הראשון כי לא נהוג לערוך בו אירועים בשבתות.  עם זאת, בהחלט מומלץ להזמין חברים, קרובים ובני משפחה לכותל המערבי בימי חול ולתת לילד תנאים מעולים לטקס הנחת תפילין בליווי הנחיה מסורתית.

טקס בר מצווה של פעם בחיים

בר מצווה המתקיימת בכותל – הכי קרוב שמותר להתקרב אל קודש הקודשים – דורשת פייטן, חזן ומנחה של אירועי בר מצווה. הפקת אירוע בר מצווה בכותל עם חברת הפקות תאפשר גם לך לתאם הנחיה של פייטן מקצועי ולהצטרף למשפחת הלקוחות המרוצים. ההנחיה שלנו תשדרג את האירוע שלך ותבטיח בר מצווה בכותל בדיוק לפי ההלכה והמסורת.

החשיבות של טקס הנחת תפילין בכותל

טקס הנחת תפילין הוא הרגע שבו הילד עובר מילדות לבגרות ומקיים בפעם הראשונה בחייו את אחת המצוות החשובות ביותר במסורת היהודית. החיבור בין מאפייני הטקס לבין הכותל המערבי מייחד את האירוע ומעניק לו ערך מוסף. אם מוסיפים הנחיה מקצועית שמלווה את המשפחה במהלך בר מצווה בכותל, ניתן גם להתרכז באירוע עצמו ולחגוג עם האורחים כבר מהרגע הראשון.

עזרה בהנחיית הטקס

לא כל זמר שמכיר שירי בר מצווה יודע כיצד להנחות טקס עלייה לתורה בכותל המערבי וגם במשפחות שומרות מסורת לא תמיד יש מי שבקיא בהלכה. הפתרון הוא לתאם את ההנחיה של בר מצווה בכותל מול זמר, פייטן ומנחה עם ניסיון מוכח ובעיקר להיעזר בו כדי להתחבר למקורות גם בציבור לא דתי.

בר מצווה בכותל במנגינה שמתאימה לך

המומחים של אפרת הפקות, בהנחיית אסף שפר, יאתרו עבורך סגנון מוזיקלי מועדף על המשפחה וידאגו שכל אורח ירגיש בבית גם בכותל המערבי. אנחנו מזמינים אותך לחייג עכשיו למספר 0528-52-33-52 ולתאם מול חברת הפקות בר מצווה בכותל עם מנגינה מיוחדת!

עליה לתורה בר מצווה בכותל
עליה לתורה בר מצווה בכותל

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תפריט נגישות