חתונה בבית הכנסת הגדול בירושלים

חתונה בבית הכנסת הגדול בירושלים

מהו בית הכנסת הגדול בירושלים? האם אפשר להוסיף אלמנטים לתוך החתונה גם כשהיא מתקיימת בבית הכנסת? בעת בחירת פייטן לחתונה, למה יש לשים לב?

בית הכנסת הגדול של ירושלים ממוקם במרכזה של העיר. זהו מקום מיוחד ומרגש אשר כל הנכנסים אליו מרגישים מיד את האווירה ייחודית שלו. בית הכנסת מזמין אליו את כולם וזוגות מכל קצוות הארץ מגיעים כדי להתחתן במקום. המראה המרשים נגלה לנגד עיניי הזוג והמוזמנים עוד לפני הכניסה להיכל ובפנים, הקשתות המרהיבות הופכות כל ביקור ליחיד ומיוחד. לכן, אין זה פלא שישנם יותר ויותר זוגות אשר בוחרים להתחתן דווקא בבית הכנסת.

חתונה בבית הכנסת הגדול בירושלים בלי לוותר על אף אלמנט חשוב

חתונה המתקיימת בתוך בית הכנסת כוללת את טקס החופה אך לא נגמרת בכך. זוגות יכולים לבחור להשתמש באולם במקום ולערוך בו את חגיגת החתונה לפי ראות עיניהם. חתונה בבית הכנסת הגדול בירושלים יכולה להתקיים בכל עונות השנה. הקייטרינג של המקום מחזיק בכשרות באישור בד"ץ, שירותי אבטחה וניקיון עומדים לרשות הזוג לכל אורך האירוע, ישנה גישה לנכים וכל זוג יכול לעצב את האירוע באופן אישי.

להיכנס לחופה עם זמר, חזן, פייטן ולהתרגש

הזמר הפייטן אסף שפר מנוסה בליווי זוגות רבים אל החופה ושירה במהלך הטקס. השילוב בין אסף לבין המקום המיוחד הופך כל חתונה ליוצאת דופן, מרגשת ומפתיעה. זוגות רבים רוצים להתחתן במקום מלא קדושה ולהוסיף את הייחודיות שלהם לתוך החתונה וכאן משתלבת השירה שסוחפת את האורחים ואת הזוג. הבחירה בפייטן בעל ניסיון, הקשבה לזוג ולקהל, חשובה מאד והיא זו שהופכת את האירוע ליחיד ומיוחד.

אפרת הפקות גם בבית הכנסת הגדול בירושלים

גם כשהחתונה מתקיימת בבית הכנסת ישנן שלל משימות להכין מראש ולשם כך חברת אפרת הפקות עומדת לרשותך. החברה תסייע לך בכל הארגון, התיאומים ותביא לחתונה שלך את אנשי המקצוע המובילים בתחום. חתונה בבית הכנסת הגדול בירושלים צריכה להיות הרגע הכי מאושר שלך – ואנו נדאג לכך שביום זה יהיה באפשרותך להתרכז רק במה שחשוב, בשמחה שלך.

תפריט נגישות