חתונה בבית הכנסת הגדול

חתונה בבית הכנסת הגדול

מהן הסיבות להתחתן בבית הכנסת? האם גם חילוניים מתחתנים היום בבית כנסת? כיצד אפשר לשלב בין טקס דתי לחגיגת החתונה?

חתונה המתקיימת בבית הכנסת היא חתונה השמה דגש על הטקס עצמו ומתאימה לזוגות אשר אינם מעוניינים בחתונה גדולה באולם או גן אירועים. חתונה זו מרגשת לא פחות מכל חתונה אחרת ולבני הזוג ישנה אפשרות להכניס גם אלמנטים אישיים לתוכה.

חתונה בשגרת קורונה בכל בית כנסת שתבחרו

חתונה שמתנהלת לפי כללי משרד הבריאות כאשר אנו עושים הרכבת חופה בבית כנסת או בחצר בית כנסת

כאשר יש קייטרינג לחתונה שמוגש לאורחים לאחר טקס חופה מרשים בליווי זמר לחופה מקצועי ומרגש אסף שפר

 

להתרשם מבית הכנסת

חתונה בבית הכנסת הגדול מתקיימת במקום מרשים, מרגש ומחבר אל המקורות. המראה של בית הכנסת מספיק כדי ליצור את האווירה המתאימה ואין כל צורך להתאמץ ולחשוב כיצד להפוך את המקום ואת רגע הטקס ליחיד ומיוחד. זוגות המעוניינים בחתונה צנועה אך מרגשת, ימצאו כי בית הכנסת נותן להם את כל מה שחלמו עליו.

חתונה בבית הכנסת הגדול עבור הקהל החילוני

בעבר, זוגות רבים התחתנו בבית הכנסת והסיבה העיקרית לכך הייתה האפשרויות שהיו קיימות וכי כך היה נהוג. היום, שפע האולמות והגנים מאפשרים לזוגות להתחתן בכל מקום שרק יבחרו ועם זאת אפשר לראות כי בית הכנסת חוזר להיות מקום מועדף עבור רבים, גם זוגות חילוניים. בית הכנסת הוא מקום מיוחד המביא איתו ערך והחתונה המתקיימת בו אינה דומה לכל חתונה אחרת בשום מקום. לכן,

אין צורך לוותר על אלמנטים של חגיגה גדולה

העובדה שהחתונה מתקיימת בתוך בית הכנסת אינה אומרת שהיא לא תהיה חגיגית. חתונה בבית הכנסת הגדול יכולה להיות חתונה שיגיעו אליה גם עשרות מוזמנים ולאחר טקס החופה המרגש האורחים יכולים ליהנות מקייטרינג שיוגש באולם ולרקוד. לחילופין, ישנם זוגות אשר בוחרים להפריד בין טקס החופה ובין החגיגה ולקיים אותה באווירה נינוחה מחוץ לאזור בית הכנסת.

להוסיף את המגע האישי לטקס החתונה

חתונה בבית הכנסת הגדול מאפשרת לבני הזוג להוסיף את המגע שלהם ורבים בוחרים בזמר, פייטן אסף שפר. ההחלטה לצרף אלמנט מרגש של שירה חיה ואף כלים בכניסה לחופה ובמהלכה, לברך בקול שנוגע בבני הזוג והאורחים, היא טבעית עבור זוגות רבים וזהו המגע האישי שכל זוג יכול לצרף לחתונה.

תפריט נגישות