בר מצווה בבית כנסת

בר מצווה בבית כנסת לאירוע מסורתי

כיצד מתנהל טקס בר מצווה בבית כנסת? מי יכול להנחות את האירוע? מה תפקידו של המנחה?

טקס בר מצווה נחלק ביהדות לטקס הנחת תפילין שמתקיים באמצע שבוע ולעלייה לתורה שנערכת בשבת. את טקס הנחת התפילין נהוג לשלב עם עלייה לתורה בימי שני או חמישי, ויש גם קהילות שבהן נהוג לקיים רק את החלק של העלייה לתורה בשבת. עם זאת, בשני המקרים מדובר למעשה על אירוע בר מצווה בבית כנסת ולכן כדאי להכיר את המאפיינים הייחודיים שלו.

מנחים לך אירוע מושלם

בחברת אפרת הפקות מתמחים בארגון אירועים פרטיים ויכולים להעמיד לרשותך את אסף שפר – מנחה וזמר מקצועי עבור בר מצווה בבית כנסת. אנחנו יודעים כיצד לחבר את המקורות היהודיים לעיתים של שמחה ויש לנו ניסיון משמעותי בבחירת שירים לבר מצווה. כדאי להתייעץ איתנו לפני ארגון בר מצווה בבית כנסת ולשמוע על רפרטואר מנגינות מרגש, אותנטי ובעיקר מקורי.

איך מארגנים בר מצווה בבית כנסת?

משפחה שרוצה לחגוג עם הילד בר מצווה בבית כנסת צריכה קודם כל להחליט האם לקיים בה רק את טקס הנחת התפילין, רק את העלייה לתורה או את שניהם. לאחר מכן כדאי לתאם את הגעת האורחים ולבחור בית כנסת מתאים. אפשר גם לשלב בין טקס הנחת תפילין ביום חמישי בבוקר לבין אירוע בערב, ולאחר מכן להזמין את המשפחה הקרובה לעלייה לתורה בשבת. רצוי גם לערב את מנחה הטקס ולקבל ממנו עצות להפקה של אירוע מוצלח.

תפקיד המנחה בטקס בר מצווה

הנוכחות של מנחה בטקס בר מצווה בבית כנסת קריטית להצלחת האירוע. המנחה חייב להכיר את מאפייני הטקס ולהיות בעל שורשים יהודיים, כדאי שיהיה לו ניסיון בבחירת שירי עלייה לתורה והוא גם זה שיוצר את החיבור בין השגרה בימי חול לבין הקדושה של הנחת התפילין או השבת.

הטקס שלך מתחיל עכשיו

בחברת אפרת הפקות ישמחו לסייע לך לארגן בר מצווה ולתאם עבורך הנחיה של הזמר אסף שפר. חיוג למספר הטלפון 0528-52-33-52 והטקס של בר מצווה בבית כנסת ייראה בדיוק כפי שרצית!

DSC_3058_800x535

 

 

 

 

 

 

 

 

טקס מדהים של בר מצווה !! עיו לא נותרה יבשה



המלצות לבר מצווה חשוב שתשמעו מהורים שחוו בוקר נפלא מעין זה

המלצה לבר מצווה עליה לתורה

 

תפריט נגישות